poniedziałek, 25 października 2010

Wyniki konkursu! :)

Są pewnie żywo oczekiwane. W konkursie udział wzięło pięć osób, wszystkim bardzo dziękuję za odpowiedzi, niektóre wyjątkowo twórcze :). Najpierw odpowiedź na pytanie - wszystkie planowałyście dla otworów funkcje strategiczne, a tymczasem:



Jak Wam się podoba taki pomysł? Wyglada na to, że Venzoniane, odbudowując mury po trzęsieniu ziemi, wymyślili dla nich funkcję estetyczną :). W związku z tym, zgodnie z zapowiedzią, zwyciężczyni pierwszej tury konkursu została wyłoniona drogą losowania:



Agato, serdecznie gratuluję :). Proszę Cię o wiadomość z adresem i wyborem rozmiaru drutów.

Pierwsza tura konkursu za nami, ale to nie przecież jeszcze nie koniec. Jutro podam wskazówkę, gdzie znaleźć drugie pytanie konkursowe i ponownie zapraszam Was do zabawy :)

6 komentarzy:

Agata pisze...

kai, JA??? zanim zacznę się cieszyć na całego, to wolę się upewnić, że to o mnie chodzi!!!!!

swoją drogą jak zobaczyłam rozwiązanie to nieźle się uśmiałam (pamietam swoje odpowiedzi, hahaha!) :D :D :D

kai pisze...

Tak, tak, Ty właśnie :). Możesz się cieszyć, ile dusza zapragnie.
Jak szłam wzdłuż tych murów i zobaczyłam te dziury, to razem z lubym i znajomym zastanawialiśmy się, do czego to mogło służyć, aż tu nagle za zakrętem... pokazało się :) A co najlepsze - tuż przed zakrętem Kuba zażartował - może to na kwiatki, żeby było ładnie :D

Agata pisze...

no proszę, jaki bystry facet :)
To teraz cieszę się na maksa!!!! :D
zaraz piszę maila :)

barbaratoja pisze...

No dobrze, ale do czego służyły te otwory ludziom budującym te mury w przeszłości. Myślałam że takie było pytanie?
Ubawiłam się;-)))

kai pisze...

Barbaro, w przeszłości tych dziur prawdopodobnie w ogóle tam nie było. To są mury w całości odbudowane po trzęsieniu ziemi. Wskazuje na to zaprawa, jakiej się kiedyś nie używało. Pod koniec lat '70 miejscowi musieli nagle wpaść na taki pomysł podczas rekonstrukcji muru :)

Zula pisze...

Pomysł z wiatami tez mi przeszedł do głowy, ale wydał mi się taki nieprawdopodobny, że wolałam już tego nie pisać :)
Gratulacje dla Agaty :)
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...