poniedziałek, 11 lipca 2011

Będę slawistką! :D

Dzisiaj o godzinie 18:00 wyszarpałam z przeciążonego elektronicznego systemu rekrutacyjnego UJotu prześwietną wiadomość o tym, że dostałam się na filologię słowiańską :D. Cieszy mnie to bardziej niż wszystkie poprzednie studia, na jakie się dostałam, chyba dlatego, że wreszcie mam jakiś pomysł na kształcenie się i właśnie zaczyna mi się udawać jego realizacja. Co prawda, to jeszcze nie koniec, bowiem na slawistyce jest 5 wiodących języków do wyboru: bułgarski, czeski, chorwacki, serbski i słowacki. Zależy mi przebardzo na dostaniu się na bohemistykę (czeski), ale to zależy od liczby osób z lepszymi niż moje wynikami, ponieważ ta specjalność jest najbardziej oblegana. Zatem trzymajcie za mnie kciuki, jutro wpisuję się na studia - a jeśli nie czeski, to co innego? Pewne pomysły mam, ale nie są zupełnie sprecyzowane, wszystko się okaże :)

W sprawie Semeli - autoryzowana polska wersja jeszcze do mnie dzisiaj nie dotarła, prawdopodobnie będzie jutro. Żeby jednak nie przeciągać za nadto i nie ryzykować, że nie zdążę opublikować wyników Candy przed wyjazdem (jutro wieczorem), rozdawajka zostanie rozstrzygnięta jutro rano. Dobrej nocy i do jutra!

11 komentarzy:

Terra pisze...

Gratuluję. Trzymam kciuki za powodzenie Twoich planów.
Pozdrawiam:)

tuptup pisze...

gratulacje i powodzenia :)

Antosia pisze...

Gratuluje i powodzenia zycze

malaala pisze...

Gratulacje!!!!:)

Dziergam Sobie pisze...

Gratulacje! Ja już jestem :)
trzymam kciuki za miejsce na bohemistyce!

wdomuujagi pisze...

Wielkie Gratulacje

wilddzik pisze...

No to gratuluję. Też kiedyś myślałam o takim kierunku, z tym, że mnie bardziej pociągają Bałkany więc raczej wolałabym serbski lub chorwacki. W ogóle lubię się uczyć języków - zaczynałam swoją przygodę ze studiami od romanistyki. A dziś żałuję, że nie wybrałam rusycystyki - jakoś czuję się dużo bardziej "osadzona" w naszej kulturze słowiańskiej, niż w zachodniej :-) Pozdrawiam kai i czekam niecierpliwie na losowanie ;-)

klikaf pisze...

Moje szczere gratulacje :) Miło mi widzieć, że młodym osobom sie chce :) Powodzenia!!

Antonina pisze...

Gratulacje. Dobrze, że będziesz robić, to co lubisz, czyli uczyć się kolejnych języków. Uważam, ze studiów nigdy nie za dużo, a zdobyte umiejętności gdzieś tam zawsze procentują.

anulinka pisze...

Gratulacje!!! Fajnie jak marzenia się spełniają:) Powodzenia

Krysia pisze...

Jakby co to na Uniwerku Opolskim tez jest slawistyka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...