niedziela, 10 kwietnia 2011

Wzór estoński: Lilia wodna (Waterlily)

Dzisiaj serwuję wam trzy wersje pięknego kwiatowego motywu Lilii wodnej (Waterlily). To kolejny wzór Olgi Jasnovidovej, który został opracowany na podstawie tradycyjnego ściegu z szali Haapsalu w ramach projektu New Lace - Old Tradition. Przy tej okazji podzielę się z wami świetną informacją: autorki przedsięwzięcia, Olga i Liina Gavrilov postanowiły włączyć mnie do swojego grona, z czego ogromnie się cieszę :). Dla was oznacza to sukcesywnie dodawane przekłady wszystkich wzorów publikowanych w ramach tego projektu.



---



---




W następnej kolejności opublikuję tłumaczenie trzech wersji Lili wodnej w formie powtarzalnych motywów.

Jest wiosna, kwiaty pojawiają się już na zewnątrz, mam nadzieję, że rozkwitną też w waszych robótkach :).

---

malaala, myślę, że to świetna decyzja - będę trzymać kciuki za realizację Twojego zamierzenia :)

---

malaala i Healthy - żeby rozwiać wasze wątpliwości zanim pojawi się następny wpis: oczko puste oznacza, że w tym miejscu nie ma oczka, nic się nie przerabia (ani nie przekłada) - tam nic nie ma, a żeby zgadzało się w schemacie zaznaczam jako "puste". Też kiedyś zastanawiałam się nad takim oznaczeniem w innym schemacie i stamtąd zaczerpnęłam metodę.

10 komentarzy:

klikaf pisze...

W sprawie zlotu robótkowego : oczywiście, że możesz się przyłączyć. Wręcz musisz :-) Zapraszam w imieniu stałych bywalczyń i siebie:) Pozdrawiam klikaf

Healthy pisze...

Piękne są - bardzo Ci dziękuję za wzory. Na pewno włączę ten wzór do projektowanej chustki.

anust pisze...

O tak , ten wzór robi wrażenie:)

wiewiórka pisze...

Śliczne te lilie wodne - dziękuję za wzory i zaczynam się rozglądać za jakąś cienizną na szal (muszę przetrząsnąć pudełka z włóczkami, może znajdę coś w zapasach).
Dzięki za info o stronie Dagny - znam jej bloga, obserwuję i podziwiam jej prace od ponad roku. Wciąż z takim samym baranim podziwem ;)

podrawiam :)

malaala pisze...

Super ,że to robisz!!!!:) Może coś bardziej skomplikowanego mi się w końcu uda wydziergać, a nie tylko warkocze ;) Choć je bardzo lubię :)pozdrowionka

Agata pisze...

Kaja, ale zajęcia się podjęłaś! gratuluję nawiązania współpracy z autorkami :) i życzę zapału do dalszych tłumaczeń, książek i uczelnianych bitew!

malaala pisze...

Ja to amatorka jestem i mam pytanko Co to jest oczko puste?

Healthy pisze...

No właśnie, ja też proszę o wyjaśnienie tego co to jest "oczko puste"?
Zdejmuję z drutu bez przerobienia?

Healthy pisze...

Dzięki za wyjaśnienie

Anonimowy pisze...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...