czwartek, 8 kwietnia 2010

wreszcie zakupy

Właśnie zrobiłam zakupy w Zamotane.pl: dwie pary addików i szydełko addi. Już zapłacone, więc klamka zapadła i zakupy niezadługo same do mnie przyjadą :). A przede wszystkim: w końcu zajmę się tymi włóczkami, które już kilka miesięcy temu ze świetlanymi planami zakupiłam i nadal leżą w szufladzie nie naruszone, za to ściśle chronione przed Junoną.
Poza tym, ponieważ wygląda na to, że będziemy musieli co nieco zacisnąć pasa, bo kupujemy piękne mieszkanie, przeprosiłam się wczoraj z dziadami i dobrze na tym wyszłam: konkretnie to wyszłam z czterema prawie nowymi, fantastycznymi ciuchami za niecałe 30zł :).
I właśnie zaświeciło mi w głowie, że kiedy już zrobię coś z tymi włóczkami z pierwszego akapitu, to będzie idealnie pasowało kolorami do ciuchów z drugiego...

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...