środa, 1 września 2010

Strój na jesienną szarugę i Wielka Paczka Nowych włóczek

Już jutro sądny dzień - egzamin. Dlatego, żeby poprawić sobie nastrój, wklejam kilka zdjęć: nowe włóczki, strój na jesienną szarugę z obowiązkowymi kaloszami i pasujące do niego niespodziewane graffiti z krakowskiego Kazimierza. W sam raz na tę pogodę i nastrój przedegzaminacyjny.

Włóczek jest dużo - 7 motków Magica na sweter dla Kuby i 4 mohairu Alize dla mnie - kolory są cudne, soczyste i idealne na jesień.

A do tego grzech młodej dziewiarki - na sobotnim shoppingu z mamą wypatrzyłam takie wełniane gacie i... nie mogłam się powstrzymać :) Ale zdjęcie wrzucę jutro, bo dziś już za ciemno i Kuba narzeka na złe światło.


update: ponieważ zwrócono mi uwagę na obecność swastyki na graffiti, które jest na powyższych zdjęciach, zaznaczam, że nie jest to element, który wzbudza moją sympatię lub poparcie ideowe.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wyglądasz super "czadowo i bajerancko"-jak mawiają moje córki.
Pozdrowienia, Beata

tkaitka pisze...

Powzdychałam sobie na te,mat włóczki...:)))
Wyglądasz ślicznie.A te gumiaczki - super.
Z egzaminem poradzisz sobie.Trzymam kciuki!

anust pisze...

No i jak tam, mam nadzieje do przodu? Kurcze dawno nie byłam na zakupach w e-dziewiarce, ta fioletowa mnie woła:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...