niedziela, 6 czerwca 2010

Gotowa chusta na Dzień Matki, tylko trochę poniewczasie ;)




No, wreszcie udało mi się ją dokonać. Już myślałam, że ten motek nie ma końca...Dumna jestem  z siebie, nie ma co. Dane techniczne: 1 (słownie: jeden) motek Angory de Luxe  w kolorze chmury burzowej (nr 3864), którego zdjęcia oczywiście zupełnie nie oddają. Może trochę to z iskrzącymi kropelkami wody z rozpylacza przynajmniej mówi trochę to, co mam na myśli :). Kiedy ją zamawiałam w e-dziewiarce, wydawało mi się, że kolor jest nieco bardziej dżinsowy, więc kiedy włóczka przyszła, byłam trochę rozczarowana. Jednak, kiedy tak dwa mięciutkie moteczki (tak, tę upojną miękkość się widzi), leżały tak sobie na parapecie, kiedy usiłowałam zacząć pisać pracę, coraz bardziej mnie uwodziły, aż w końcu się w nich zakochałam. Całe szczęście drugi motek leży nienaruszony, bo mam dla niego kilka propozycji :).Druty KnitPro 4,5, rzeczywiście, jak pisze Anust - mogły być 5... No nic, następnym razem :).

Wzór - kombinacja z gazetek; zdjęcia są specjalnie tak zrobione, żeby nie było widać, że jeden pas wzoru wyszedł niesymetrycznie, bo nie umiem jeszcze wszystkiego dobrze policzyć - w każdym razie, jeśliby się nie czepiać, to chusta jest całkiem niczego sobie ;)
Wczoraj, zapomniawszy kluczy do domu i telefonu, siadłam sobie na ławeczce na alejkach nad Wilgą i tak sobie dziergałam, kiedy dosiadła się do mnie pewna pani i oglądając (podziwiając ;) sobie moją chustę, właśnie ściąganą z drutów, opowiadała, jak to ona też robi na drutach. W poniedziałek popołudniu być może pokaże mi, jak się robi szablony do swetrów :). Ten sposób umówienia się "jakby tu pani była w poniedziałek popołudniu, to bym pani pokazała..." niezmiernie mi się spodobał - przeniesienie w inną przestrzeń, gdzie czas mierzy się porami dnia. Hm, to zabrzmi dziwnie, ale poczułam się jak u siebie, jak w rodzinnej stronie, gdzie zamiast na zegarek patrzy się na słońce ;) Ach, jakież to... mmm... sentymentalne? Tak, tak... lubimy dzierganie.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...