piątek, 11 czerwca 2010

Kolejna próbka i zmiany

Blogspot zrobił mi dzisiaj niezwykle miłą niespodziankę - na takie możliwości czekałam od założenia bloga :).

Poza tym, zorientowałam się, że nie podałam dla wczorajszej próbki jednego bardzo ważnego parametru: rozmiaru drutów. Otóż wczorajsza próbka została zrobiona na drutach KnitPro nr 5. A dzisiaj - tak, tak, dzisiaj też jedną zrobiłam, skoro tylko zachachmęciłam dwie pary drutów od mamy - próbka z tej samej Angory na teflonowych drutach noname nr 3. Po zblokowaniu na 10 cm przypada 12,5 oczka, przed blokowaniem były dwa oczka mniej.

A tak przy okazji, weszłam sobie wczoraj na Ravelry, założyłam konto, zalogowałam się. I znalazłam różne cuda :). Ale chyba jednak pierwsza rzecz będzie według polskiego opisu. Ruby Effci kusi. Tylko co z tą nieszczęsną bawełną...

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...