sobota, 16 października 2010

Konkurs - pierwsze pytanie!

Pierwsze pytanie i zdjęcie pojawiło się już na blogu - teraz należy je znaleźć! Ponieważ nie chcę sobie sztucznie rozbuchiwać statystyk, nie wymagam od nikogo dodawania się do moich obserwatorów ani reklamowania mojego konkursu (chociaż, naturalnie, nie zabraniam ani jednego ani drugiego - jeśli ktoś czyta moje pisaniny, bardzo miło będzie mi o tym wiedzieć;). Zależy mi natomiast na tym, aby ewentualne nowe czytelniczki zapoznały się choć przelotnie z tym, co uważam w moim blogu za interesujące, a nie tylko z postem konkursowym ;). Dlatego udział w konkursie wymaga przynajmniej przejrzenia moich wpisów. A oto wskazówka, żeby poszukiwania nie były zbyt trudne: pytanie znajduje się w jednym z wpisów sierpniowych.
Zatem konkurs uważam za otwarty i wszystkim chętnym życzę powodzenia! :)
Na odpowiedzi czekam do północy 24. października, czyli do przyszłej niedzieli.


Zula, Krysiu, witam na pokładzie :) Bardzo mi miło i zapraszam Was do zabawy.

Elu, 3nereido - wszystko przed Wami, Addi czekają na zwycięzcę :).

Anust - zapamiętam nowe/stare znaczenie dla opery ;). Konkurs dany - szukaj pytania!

2 komentarze:

Agata pisze...

fajnie ten konkurs wymyśliłaś, podoba mi się :) zdjęcie znalazłam, pytanie też i....
na razie guzik wiem ;)

Zula pisze...

Ja też znalazłam pytanie, ale nad odpowiedzią muszę pomyśleć :))
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...