sobota, 11 czerwca 2011

Kraków dzierga publicznie


To już dzisiaj - Dzień Dzień Dziergania w Miejscu Publicznym :). Wszystkim krakowskim i okołokrakowskim dziewiarkom przypominam, że zaczynamy o 18:00 na placu Marii Magdaleny (przy ul. Grodzkiej na przeciwko kościoła Piotra i Pawła). Serdecznie was zapraszam!


A wszystkie pozostałe dziewiarki zachęcam do wyjścia dzisiaj z domu i podziergania w dowolnym miejscu: w parku, na podwórku, w kawiarni - gdziekolwiek będzie przyjemnie i publicznie :)

4 komentarze:

Antonina pisze...

Szkoda, że nie mogę do Was dołączyć. czekam na fotorelację z waszych poczynań. Pozdrawiam.

wilddzik pisze...

Ja również żałuję, ale z Krakowa wyjechałam do domu o 17:30, nie dałabym rady zostać - na nogach byłam od 4 rano i już miałam dość, taki żywot studenta zaocznego ;-) Ale czekam na fotorelację :-) Pozdrawiam

tkaitka pisze...

Pozdrawiam! Mam nadzieję, że się świetnie bawiłyście!

wdomuujagi pisze...

ciekawa jestem fotorelacji,
piękna chusta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...