niedziela, 4 grudnia 2011

Bordiura do szala estońskiego -- tłumaczenie wzoru 3

Trzeci wzór na bordiurę do szala estońskiego (według numeracji na newlace.blogspot.com ten projekt ukazał się jako pierwszy, dlatego poniżej ma numer 1).

AŻUROWA BORDIURA 1
ŚCIĄGNIJ WZÓR
---

Będzie tu przez chwilę trochę szarzej, ale coś się pewnie będzie pisało tak czy siak.

---

Ireno, smacznego!

malaalu, myślę, że możesz się nie doceniać! ludzi często stać na więcej niż sądzą. a wyjazd był jednym z najlepszych mojego życia.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Kochana Dziewiareczko, trafiłam na Twój blog wiedziona potrzebą zdobycia tłumaczonych wzorków chust i chustek. Nie ma ich... Ja zapłacę jak najbardziej. Tylko podaj namiary, konto czy co.... Bardzo proszę, nie umiem na Ravelry kupić, mój angielski jest zbyt kulawy, aby cokolwiek zdziałać. Pozdrawiam serdecznie.Marzena.mój mail marzena999@op.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...